دوشنبه, 25 شهریور 1398

                                                                                                                                                                 راهبرد مشارکت شرکت آب منطقه ای سمنان
 

این شرکت کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ها ، آیین نامه ها ، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرارداده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی ، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می نماید.
کلیه شهروندان میتوانند درخواست ها ، نظر ها و پیشنهاد های خود را از طریق سامانه ارائه نظرات و پیشنهادات که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاع رسانی شده است ، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند درخواست های واصله بصورت مکانیزه به واحد های تخصصی ذیربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می شود. شهروندان می توانند از طریق منو تماس با ما ، اطلاعات تماس با حوزه ستادی و ادارات منابع آب تابعه ، شماره تلفن ، دورنگار و پست الکترونیک واحد ها را دریافت نموده و با ادارات و واحد ها ارتباط برقرار نمایند.
شهروندان میتوانند از طریق منوی خدمات سایت و زیر منوی نظر سنجی آنلاین که در شرکت قرارداده شده است نظرات خود را به این شرکت ارسال نمایند.

 

بازدید:42
نگارنده:مدیر پورتال
تاریخ ثبت: 1398/04/24
آخرین به روزرسانی: 1398/04/24