|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

بیانیه سطح توافق خدمات

قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای سمنان را به اطلاع میرساند:
1- تارنمای شرکت آب منطقه ای سمنان مجهز به امکان ثبت و پیگیری برخی درخواست ها ، نظرات و پیشنهاد ها ، شکایات ، بحث و تبادل نظر تخصصی در تالار های گفتگو می باشد.
شما از قسمت های مختلف پورتال میتوانید با حوزه های مختلف ارتباط برقرار نموده و نظرات و پیشنهادات خود را ارئه فرمایید.
2- به محض ثبت درخواست ، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پی گیری درخواست مطرح شده و به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
3- تارنمای شرکت آب منطقه ای سمنان بصورت تمام رقت در دسترس متقاضیان محترم بوده و در صورت بروز هر گونه اشکال و نقص فنی ، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

  بیانیه سطح توافق خدمات به تفکیک هر یک از محور های کلان :

1- ارائه خدمات مرتبط با حفر و اجازه برداشت و مصرف منابع آب زیرزمینی :در صورت وجود تخصیص از منابع آب زیرزمینی ، مجوز برداشت جهت مصارف صادر خواهد شد.

 

2- ارائه خدمات مرتبط با بهرهبرداری از بستر رودخانه ها و مجاری آبی :در صورت توجیه فنی واگذاری حق انتفاع از بستر رودخانه ها در قالب قرارداد های اجاره بستر تعیین حدود بستر و حریم رودخانه ها، مسیل ها ، انهار و ... بر اساس استعلامات واصله

 

3-ارائه خدمات مرتبط با بهرهبرداری از منابع آب سطحی :بررسی درخواست ها و صدور مجوز برداشت از برای مصارف مختلف در صورت وجود تخصیص ، شناسایی و جلوگیری از برداشت های غیر مجاز منابع آب سطحی ، شناسایی نقاط برداشت و ارائه طرح های ساماندهی مربوطه

 

4-ارائه آمار و اطلاعات صنعت آب کشور :با راه اندازی سامانه سامتب و به روز رسانی اطلاعات موجود کلیه اطلاعات چاهها و قنوات قابل استخراج می باشد.

 

5-پاسخگویی به استعلامات حوزه صنعت آب کشور :در محدوده و چارچوب قوانین و بخشنامه و در صورت انجام کارشناسی و عدم مغایرت با قوانین پاسخ ارائه میگردد.

 

6- ارائه تاییدیه های مرتبط با صنعت آب کشور :بازدید ها بصورت حضوری انجام شده و پاسخ بازدید ها از طریق شبکه دولت اعلام میگردد.

 

7-تدوین پیش نویس قوانین و مقررات ، ضوابط ، استاندارد :ضمن پیشنهاد اصلاح در خصوص بخشنامه ها و دستورالعمل ها در صورت وجود جلسات بررسی این موارد انجام می گردد.

 

8-تدوین و ابلاغ بخشنامه ها و شیوه نامه های صنعت آب کشور:پس از ابلاغ اصلاح بخشنامه ها و شیوه نامه این شرکت بر اساس تجارب و استعلام از شهرستانها و جمع بندی نظرات کارشناسان جهت اصلاح بخشنامه ها مکاتبه می نماید.

 

9-تهیه و انتشار تعرفه آب :کمیته منطقه ای تعرفه این شرکت نسبت به تدوین و تصویب تعرفه های حوزه عمل شرکت اقدام و این تعرفه ها را در سایت شرکت جهت استفاده عموم قرار می دهد.

 

10جذب سرمایه و جلب سرمایه گذار به منظور توسعه صنعت آب کشور:در صورت وجود تخصیص پاسخ سرمایه گذاران به میزان اعلام شده و بررسی و پس از تصویب کمیته مدیریت منابع آب مجوز صادر می گردد.در غیر اینصورت بر اساس مواد 27 و 28 و دستورالعمل اجرایی آن اقدام می گردد.

 

11-خدمات امور مشترکین صنعت آب:درخواست های متقاضیان از طریق دفاتر پیشخوان و ستمتنه ساماب پیگیری و انجام می گردد. بر اساس تعرفه های ابلاغی از سوی وزارت نیرو نسبت به صدور فیش حق النظاره آب برداشتی از منابع زیرزمینی صورت می پذیرد. و در صورت وجود و ابلاغ تخصیص آب از منابع سطحی در بخش صنعت مطالق با قوانین و بخشنامه ها ی ابلاغی درخواست های واصله بررسی و مجوز های مربوطه صادر می گردد. قرائت کنتور های منصوبه بر روی چاه های صنعت ، شرب ، خدمات جهت صدور قبوض آب و اخذ هزینه آب برداشتی مربوطه قرائت کنتور چاه های کشاورزی جهت جلوگیری از اضافه برداشت های احتمالی

 

12-صدور مجوز طرح های گردشگری و کارآفرینی پیرامون منابع و تاسیسات آبی:در صورت وجود زیرساختهای موجود این شرکت توانایی درج ظرفیت ها و صدور مجوز های موجود نظیر فراخوان جذب سرمایه گذار ، . . . در حوزه گردشگری را خواهد داشت.

 

13-فرهنگسازی و ارتقا آگاهی های عمومی به منظور صیانت از منابع آبی :

 

14-نظارت و ارزیابی پیمانکاران و مشاوران صنعت آب کشور :در مقاطع عموما شش ماهه عملکرد پیمانکار در خصوص پایبندی به برنامه زمانبندی و توان ماشین آلات و تجهیزات و نیروی انسانی مورد ارزیابی قرار می گیرد. عملکرد نظارت مقیم بصورت ماهانه و عملکرد مشاور در غالب نظارت عالیه تقریبا سالانه انجام می گیرد.

 

15-پاسخگویی به استعلامات دستگاه های قضایی ، اجرایی و سایر مراجع: در صورت استعلام از بخش های مرتبط اعلام نظر های کارشناسی اخذ و پس از جمع بندی پاسخ استعلام ها ارائه می گردد.

 

 

 

 

 تاریخ ثبت : 10 بهمن 1397
  آخرین به روزرسانی : 7 مرداد 1399
 مدیر پورتال
 2188
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 22
  • بیشترین بازدید همزمان : 262
  • بازدید امروز : 2,078
  • بازدید دیروز : 4,226
  • کل بازدید : 6,717,680
  • آخرین به روزرسانی : 28 اسفند 1402 15:58:30
  • شناسه IP شما : 100.25.40.11

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : سمنان بلوار 17 شهریور شرکت آب منطقه ای سمنان
  • کدپستی : 3518888614
  • تلفن : 02333361913
  • فاکس : 02333361917
  • پست الکترونیکی : info[at]smrw.ir
  • پیامک : 3000290012
  • تلفن گویا : 02333361916