فعالیتهای مرتبط با انفورماتیک

         لیست فعالیتهای مرتبط با انفورماتیک

       میانگین کل زمان رسیدگی به درخواست های کاربران در شرکت آب منطقه ای سمنان و امورات تابعه

 

     پیکر بندی نرم افزاری سیستم
                 چک لیست فعالیت های مرتبط با استقرار و پیاده سازی سیستم عامل های تحت شبکه و نصب نرم افزار های مورد نیاز

     پشتیبانی از نرم افزار های تحت شبکه بر روی کامپیوتر کاربران    
                         نصب نرم افزار های پیش نیاز بر روی سیستم های کاربران
                         تعریف و تست نام کاربری و کلمه عبور با دسترسی های مختلف برای کاربران نرم افزارها
                         نصب Patch های لازم و Crystal Report و سایر نرم افزار ها بر روی کامپیوتر کاربران به جهت اجرای صحیح نرم افزار ها
                         بررسی و رفع مشکلات ارتباط نسخه اجرایی روی سیستم کاربران با سرور و بانک اطلاعات مربوطه
                         برقراری Remote  به روی سیستم کاربران جهت بازبینی و رفع مشکلات توسط نماینده شرکت پشتیبان
                         اتخاذ تدابیر لازم در جهت سهولت در ارتباط سریع با سرور و سهولت در استفاده کاربران از نرم افزار های تحت شبکه    

     پشتیبانی نرم افزار های عمومی و تخصصی بر روی کامپیوتر کاربران
                نصب نرم افزار های جدید درخواست شده توسط کاربران
                ارتقا و یا رفع مشکل نرمافزار های موجود
                 ارائه آموزش در ارتباط با کاربری نرمافزار ها به کاربران
                 بررسی نیازمندی های نرم افزاری جدید کاربران و جستجو در ارتباط با نرمافزار های مرتبط موجود در بازار
                 ارتقا و یا رفع مشکلات سیستم عامل های کاربران

    پشتیبانی از مشکلات شبکه ای بر روی کامپیوتر کاربران
                         حل مشکلات مرتبط با استفاده از چاپگر ها در شبکه
                         حل مشکلات اتصال و استفاده از اینترنت
                         حل مشکلات مربوط به دسترسی به درایو های مشترک، پشتیبان و FTP سرور در شبکه
                         حل مشکلات مرتبط با اتصال فیزیکی به کلاینت ها
                         تعریف نام کاربری جدید در شبکه و یا فایروال برای استفاده از امکانات شبکه و یا اینترنت
                         ارائه آموزش های لازم به کاربران جدید در صورت نیاز

    پشتیبانی از مشکلات سخت افزاری بر روی کامپیوتر کاربران
                بررسی مشکلات سخت افزاری اعلام شده توسط کاربران در محل کاربر و یا مرکز IT
                انجام تعمیرات و یا تغییرات جزئی سخت افزاری در محل کاربر و یا مرکز IT
                هماهنگی جهت تعویض کارتریج پیرینتر ها و ثبت موارد در شناسنامه پیرینتر
                هماهنگی جهت ارسال پیرینتر - اسکنر - چند کاره به خارج از شرکت جهت تعمیر
                هماهنگی جهت ارسال مونیتور و یا کیس به خارج از شرکت جهت تعمیر
                تامین اعتبار هزینه های انجام شده جهت تعمیرات و یا تغییرات سخت افزاری صورت پذیرفته
                ثبت تغییرات سخت افزاری صورت پذیرفته در سیستم ها در شناسنامه سخت افزاری
 

 تاریخ ثبت : 11 بهمن 1396
  آخرین به روزرسانی : 25 اسفند 1396
 مدیر سایت
 573
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 18
  • بیشترین بازدید همزمان : 418
  • بازدید امروز : 4,408
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 11,974,262
  • آخرین به روزرسانی : 3 شهریور 1404 12:24:57
  • شناسه IP شما : 216.73.216.174

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : سمنان بلوار 17 شهریور شرکت آب منطقه ای سمنان
  • کدپستی : 3518888614
  • تلفن : 02333361913
  • فاکس : 02333361917
  • پست الکترونیکی : info[at]smrw.ir
  • پیامک : 3000290012
  • تلفن گویا : 02333361916