هدف
 ساماندهی عملیات مالی جاری و طرحهای تملک دارائیهای سرمایه ای
  ساماندهی عملیات مالی جاری و طرحهای تملک دارائیهای سرمایه ای
وظایف کلی
 تهیه و تدوین دستورالعملهای داخلی برای عملیات مالی و حسابداری شرکت
  تهیه و تدوین دستورالعملهای داخلی برای عملیات مالی و حسابداری شرکت
 برنامهریزی فعالیتهای مالی شرکت و اتخاذ تصمیم در جهت تأمین منابع مالی مورد نیاز
  برنامهریزی فعالیتهای مالی شرکت و اتخاذ تصمیم در جهت تأمین منابع مالی مورد نیاز
 انجام امور مربوط به حسابداری اعم از عملیات جاری و طرحهای عمرانی شرکت
  انجام امور مربوط به حسابداری اعم از عملیات جاری و طرحهای عمرانی شرکت
 اجرای کامل قوانین و مقررات و آئین نامه های انجام شده
  اجرای کامل قوانین و مقررات و آئین نامه های انجام شده
 تهیه و تنظیم گزارشات و صورتهای مالی، ماهانه، سالانه عملکرد شرکت جهت تسلیم به مدیریت عامل و هیئت مدیره و تهیه گزارشات در صورت لزوم
  تهیه و تنظیم گزارشات و صورتهای مالی، ماهانه، سالانه عملکرد شرکت جهت تسلیم به مدیریت عامل و هیئت مدیره و تهیه گزارشات در صورت لزوم
 نظارت و کنترل خریدهای شرکت از نظر عدم مغایرت آنها با قوانین و آئین نامه معاملات و مقررات مالی موضوعه .
  نظارت و کنترل خریدهای شرکت از نظر عدم مغایرت آنها با قوانین و آئین نامه معاملات و مقررات مالی موضوعه .
 اقدام به بهبود روشهای حسابداری بمنظور برقرار کردن و تسریع لازم در مراجعه به حسابها و نگهداری اسناد جهت سهولت در پرداختها و دریافتها
  اقدام به بهبود روشهای حسابداری بمنظور برقرار کردن و تسریع لازم در مراجعه به حسابها و نگهداری اسناد جهت سهولت در پرداختها و دریافتها
 انجام امور مربوط به تنظیم و نگهداری حسابهای تأسیسات انبار و اموال شرکت
  انجام امور مربوط به تنظیم و نگهداری حسابهای تأسیسات انبار و اموال شرکت
 همکاری در تهیه بودجه سالانه شرکت اعم از جاری و سرمایه ای
  همکاری در تهیه بودجه سالانه شرکت اعم از جاری و سرمایه ای
 تأمین اعتبارات هزینه های جاری و طرحها براساس بودجه مصوب شرکت
  تأمین اعتبارات هزینه های جاری و طرحها براساس بودجه مصوب شرکت
 نظارت بر اجرای صحیح بودجه مصوب شرکت و تهیه گزارشات عملکرد بودجه
  نظارت بر اجرای صحیح بودجه مصوب شرکت و تهیه گزارشات عملکرد بودجه
 پیگیری وصول درآمدهای شرکت
  پیگیری وصول درآمدهای شرکت
 همکاری با حسابرسان داخلی و خارجی سازمان همچنین ممیزین مالیاتی و تهیه و تنظیم اطلاعات مورد نیاز و حل و فصل مسائل مالی در جهت حفظ حقوق شرکت
  همکاری با حسابرسان داخلی و خارجی سازمان همچنین ممیزین مالیاتی و تهیه و تنظیم اطلاعات مورد نیاز و حل و فصل مسائل مالی در جهت حفظ حقوق شرکت
 بایگانی و طبقه بندی اسناد و مدارک حسابداری در چارچوب سیستم ها و مقررات مربوطه
  بایگانی و طبقه بندی اسناد و مدارک حسابداری در چارچوب سیستم ها و مقررات مربوطه