وظایف کلی معاونت مالی و پشتیبانی
- مأموریت برنامه ریزی، سازماندهی و انجام فعالیتهای مالی، اداری، خدماتی و تدارکاتی و نظارت و کنترل در جهت تأمین نیازها و حفظ و بهبود توانایی شرکت از عمده اهداف این معاونت می باشد .
- تعیین خط مشی های مالی، تدارکاتی و پشتیبانی حوزه عمل
- برنامه ریزی فعالیتهای مالی شرکت و اتخاذ تصمیمات لازم در جهت تأمین منابع مالی مورد نیاز و نظارت بر حسن اجرای آن
- برنامه ریزی و نظارت در امور اداری و خدماتی شرکت به منظور افزایش بهره وری
- اتخاذ تدابیر لازم در زمینه چگونگی تأمین و نگهداری نیروی انسانی مورد نیاز شرکت با رعایت قانون استخدامی، مقررات استخدامی شرکتهای دولتی، قانون کار و سایر قوانین و آئین نامه های ذیربط
- همکاری و هماهنگی با واحدهای ذیربط در بررسی و برنامه ریزی مالی طرحها
- برنامه ریزی و اقدام لازم و نظارت در جهت تأمین نیازمندیهای شرکت به قطعات و ماشین آلات و خرید و تدارکات و همچنین سیستم انبار و نگهداری اموال شرکت و نحوه و نوع هزینه ها
- برنامه ریزی و نظارت بر چگونگی ارائه و بهبود خدمات عمومی و رفاهی به کارکنان و همچنین نحوه نگهداری ساختمانها و تأسیسات و سرمایه های شرکت
- انجام اقدامات و نظارت بر تهیه و تنظیم دستورالعملهای لازم در زمینه های اداری و مالی و ابلاغ آنها به واحدها و پیگیری و نظارت بر حسن اجرای آن
- برنامه ریزی و اقدام لازم در تهیه و تنظیم به موقع صورتهای مالی و بررسی و ارائه گزارشات تحلیلی و پیشنهادات لازم در زمینه مسائل اداری و مالی و تدارکاتی شرکت بر حسب مورد .
- ایجاد هماهنگی بین واحدهای تحت سرپرستی به منظور ارائه خدمات پشتیبانی بهتر برای واحدهای مختلف
- انجام اقدامات لازم با همکاری سایر واحدهای ذیربط در زمینه های بررسیهای مالی، بازدهی سرمایه ها و تدوین روشها به منظور نیل به سوددهی و افزایش درآمدها و کاهش هزینه های شرکت
- همکاری لازم با معاونت برنامه ریزی و بهبود مدیریت در تهیه و تدوین تقویم آموزشی و بودجه سالانه و اصلاحیه های لازم
- ارائه گزارشات ادواری مورد نیاز از جمله عملکردهای اعتباری و مالی طرحها، جاری و پرسنلی
- همکاری لازم با حسابرس شرکت در زمینه تهیه گزارشات حسابرسی
- ساماندهی فعالیت های امور پرسنلی و رفاه کارکنان در قالب قوانین و مقررات و آئین نامه و دستورالعملهای ابلاغی
- تأمین نیروی انسانی واحدهای تابعه باتوجه به تشکیلات مصوب ودرچارچوب مقررات وآئین نامه های مربوط
- اقدام در جهت ارائه خدمات پرسنلی و رفاهی و اجرای قوانین کار، تأمین اجتماعی وآئین نامه ها و مقررات مربوطه و همچنین مقررات استخدامی شرکتهای دولتی و نظامهای پرداخت حقوق و مزایا در مورد کارکنان و نظارت بر حسن اجرای آن
- انجام امور پرسنلی، در زمینه ساعات کار، مرخصیها، مأموریتهای داخل و خارج از کشور، انعقاد قراردادها، صدور احکام پرسنل و ... طبق مقررات و ضوابط مربوطه
- همکاری با واحدهای ذیربط در برگزاری مراسم
- همکاری لازم با معاونت برنامهریزی و بهبود مدیریت در تهیه و تدوین تقویم آموزشی و نیروی انسانی و بودجه سالانه و اصلاحیه های لازم .
- همکاری و هماهنگی با معاونت برنامهریزی و بهبود مدیریت در ایجاد و بکارگیری بانک اطلاعات و مکانیزه نمودن سیستم های اداری و پرسنل و بروز نگهداری و بازنگری و بهبود روشها و دستورالعملهای مربوط به منظور افزایش بهره وری با واحدهای ذیربط
- تهیه طرحهای انگیزشی کارکنان باهمکاری واحدهای ذیربط واجرای آن درجهت رفاه و نگهداری پرسنل
- انجام امور مربوط به بکارگیری و بازنشستگی، تمدید قرارداد، انتصابات، نقل و انتقالات و ترفیعات
- نظارت و حصول اطمینان از اجرای شرایط محیط کار و آثار تغییر مقررات و روشهای انجام کار در محیطهای مختلف کار بنا به مأموریت محوله از طرف مقام مافوق
- انجام اقدامات لازم و همکاری با واحدهای ذیربط در مورد رسیدگی به امور مربوط به خانواده شهداء و جانبازان و اثرات ناشی از جنگ تحمیلی
- انجام امور مربوط به کلیه مکاتبات ورودی و خروجی شرکت و انجام خدمات دفتری و تکثیر و تحریر مکاتبات و گزارشات شرکت
- انجام اقدامات لازم در تهیه و ارائه گزارشات و اطلاعات ادواری به واحدهای ذیربط
- انجام سایر وظایف محوله
نام و نام خانوادگی : آیدین دمنیان
پست سازمانی:معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی
شماره تماس:0231-3361979
آدرس پست الکترونیکی: mali@smrw.ir